onsdag 21 april 2010

Emily

Blev så rörd idag när jag fick höra att några ungdommar hade helt av sig själv kopierat bild och text från Blocket på min lilla, skrivit ut det och farit runt i några samhällen och lagt efterlysningarna i folks postlådor. Vilka underbara ungar det finns ändå.

Tusen tack ni kära ungdommar, hade jag haft sådana barn hade jag varit enormt stolt över dom, grattis till deras föräldrar oxå. Hur skall jag någonsin kunna tacka er och alla er andra oxå som fortfarande hjälper mig att söka efter vår lilla älskade tjej som vi saknar så otroligt.

Om jag trodde på när folk sa att smärtan och ångesten blir lättare med tiden så kan jag säga att i mitt fall är det inte så, även om jag försöker vara possitiv så brakar man igenom då och då och tårarna och rädslan går inte att hejda.

Bara ni är snälla mot henne, gör inte henne illa snälla ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar