torsdag 28 januari 2010

Emily

Fortfarande inget spår efter min lillflicka och igår var en väldigt tung dag, alla dagar är jobbiga men ibland blir det ännu värre.

Får väl skriva att hittelönen är STOR då jag fårstått nu att normalt får de inte så många pengar som hittar en hund, vilket jag trodde var en självklarhet, så en miss av mig som inte gått ut med det tidigare.

Alltså STOR HITTELÖN till dig som hittar vår lilla sessa.

Nu skall jag fortsätta att leta, får ingen ro om jag inte är ute och letar efter henne, blir irriterad när jag måste handla eller andra löjliga saker och jag inte kan leta efter lilla Emily. Vi saknar henne så och det är inget jag kan beskriva, krampen i magen, ångesten när det börjar bli mörkt igen och jag inte sett henne, ytterligare en dag som gått utan att ha henne i min famn, besvikelsen och ilskan över mig själv när kroppen och ögonen protesterar, illamåendet och huvudvärken av att inte veta hur hon mår eller hur hon har det och att jag inte kunnat hjälpa henne.

Jag kommer aldrig att ge upp om de så skall bli min död så får det bli det då.

Under tiden hoppas jag att så många som möjligt fortsätter att leta efter henne överallt, hon kan ju vara precis var som helst, hon behöver inte ens vara i Skåne längre.

Tack ni alla från djupet av mitt hjärta, ni är alla guld värda som ställer upp för lilltjejen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar