lördag 6 februari 2010

Emily

Fortfarande är mitt lilla hjärta borta, letar och letar utan det minsta spår, vem har vår lilla tjej och varför, varför kan du inte bara låta henne komma hem igen, förstår du inte att hennes familj är utom sig av oro, vi vet ju inte hur hon mår eller något.

Emily är väldigt lätt att tycka om så jag förstår att det är svårt att skiljas från henne men hur tror du vi känner det som fått leva med henne från hennes försat andetag, suttit och handmatat henne då hennes mamma höll på att lämna oss och sedan sett henne växa, bli starkare och utvecklas till den individ hon är idag.

Hur tror du det känns när hon är sjuk och jag nu inte vet hur det är med henne, tänk om det var din hund, din katt, ditt barn, hur tror du att du hade mått då.

Snälla, jag ber dig, låt mig få det smatalet att du hittat henne till oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar