tisdag 11 januari 2011

GLÖMDE!

Jag glömde en väldigt viktig del, TUSEN TACK till alla er som hjälpt mig leta, dela och sätta upp lappar, ni har alla varit guld värda och det är tack vare er som jag orkat fortsätta.

Till alla er som jag bad om hjälp en enda dag i sommras under några timmar försöka med en organiserad spaning då jag fått tips från så många människor om samma man och samma hund, hade platser där de synts och även tiden. Dåligt att ni inte kunde offra en stund för någon annan och jag bara hoppas att ni aldrig hamnar i en liknande situation och behöver hjälp själv.

Till dig som tyckte: Om vi ser dom igen så ringer vi polisen, varför gick det inte att ringa då? detta var för mer än ett halvår sedan.

Till alla er som ringt och gett fel info och till dig som då och då ringer och säger att du är helt säker på att det är Emily men inte vill blanda dig. Du säger att hon ska paras så fort hon löper vilket en afghanfröken i den åldern inte kommer att klara av, du säger att du är djurvän, du kan inte ens ta ett foto och skicka till mig, DET är dåligt och väldigt elakt att gång på gång ringa och påstå detta.

jag har varit där men inte sett något, ingen av gångerna, du vet att jag bor långt ifrån och inte kan vara där varje minut så har du inget konkret att komma med eller inte vill hjälpa till med ett foto eller ett tele samtal till polis är det bara elakt att hålla på så.

Till dig som ringde och sa att du sett annonsen på blocket men när jag frågade om du hade någon info bara svarade att: Det behåller jag för mig själv, det är ju 20.000 i hittelön, HUR ska du kunna få hittelönen om du behåller infon för dig själv?

Det ska tydligen ha varit en annons på Blocket troligtvis vecka 7, det var en am staff man såg men när man gick in i annonsen så var det en afghan i Emilys färger oxå. Ålder och färger stämmde in på Emily och den stulna Am, Staff tiken från HBG, vi försökte med hjälp av polis att få blocket att öppna den men de vägrade, krävde en del saker för att göra det, kanske vi hade kunnat få tillbaka 2 hundar.

Försökte att få tag i er som såg den men ni har aldrig svarat igen, er jag vet vem är.

Så här har det varit hela tiden i Emilys fall, jag har bara fått halv info, då är det svårt som medierna sa att hitta henne.

Igen, tack snälla alla ni som faktiskt har hjälpt mig och jag hoppas få mer hjälp nu överallt från er som är djurvänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar