fredag 14 januari 2011

Marcus min prins

Här är en av de senaste bilderna på Emilys bror Marcus.
Min käre pojk börjar växa upp även han men ännu är han ett busdjur och älskar att klättra upp på allting.
Han älskade all snön och berget som blev när mor skottat blev hans favoritplats ute väldigt snabbt. Igår var han på väg upp för taket på garaget så den där snöhögen var inte jättebra att ha precis där, tack och lov såg jag det så jag kunde hindra honom. Tror jag lever med en apa eller bergsget eller något men det roliga är att alla syskonen älskar att klättra, lilla Emily brukade baxa mattunnan till fönstret och så stod hon uppe på den och kollade ut.

Han är en gosehund av stora mått och morgon och kvällsmyset är väldigt viktigt, faktiskt mer viktigt än att gå ut och nu är det fredag och då vankas det alltid något xtra gott OCH DET vet han, har redan börjat kolla skåpet.

2 kommentarer:

  1. Jag blir alldelens tårögd av att läsa om Emliy :( Kan inte tänka mig hur ni känner! Jag har lagt upp efterlysningen på min blogg och facebooksida. Jag hoppas verkligen att hon kommer tillrätta!

    Länk till bloggen: http://www.sussie.dk

    SvaraRadera
  2. Tack gulliga du, nu är det jag som blir rörd av att du gör detta för oss, det är till så stor hjälp.

    SvaraRadera